misstyndero

kvällen

Publicerad 2010-11-30 23:45:36 i Vardag,

Hej på er :) var jätte mysigt ute hos farmor och får träffa mina kusiner som blivit alldeles för stora :P Vill att de ska vara små som när de var 5 men ack nej :P
Sedan middag med mammas kille jag lagde min gräddädelsot kyckling och rostad potatis morötter och palsternacka i ugnen :) Det var uppskattat :)
Sedan fick jag tråkigt så packade inför åre lite och sedan övertalade jag Marina att komma på te :) Blev te med vaniljglass och krossade peppakakor på de :)
nu flippar jag bara mellan alla kanaler borde packa men så tråkigt att vara ensam ...suck
Blev tyvär inga kort från tynderö idag min mobil dog , hade vist glömt att ladda den :S
Nä ska ta tag i packningen igen

kram på er

vet inte helt vad som händer imorgon de får vi se :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-12-01 08:55:48

Tack fining! Idag mår jag bättre, tack för att du piggar upp mig! Du får ha det så underbart i Åre så väntar jag mig att du kommer hit sen ;) Kram

Postat av: Malin & Sanna

Publicerad 2010-12-01 11:08:49

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett UF-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela