misstyndero

Hello :)

Publicerad 2010-05-29 18:08:47 i Vardag,

Alltid när ja ska ut slutar det emd att jag rivit ur halva garderoben...någon som känner igen sig?? i alla fall detta är jag ikväll, jag måste rör mig snart till cicci :)
Kommer bli en kul kväll fast ja kommer vara nykter, nästan roligare då än när man dricker :)

Är nöjd med dagens klädsel som komemr från H&M Klänningen 200:-  Boleron 50:- (rea)

Skorna kommer ja inte ihåg vart jag köpte dem...

Jag fikade hos framor som jag skrev hon ahr så sjukt fina kommer som jag tänkte visa :)


Älskar :D

Dagens låt som får mig att känna sommar och värme , vet att den är upplagd tidigare med men vad spelar de för roll:D





Hopaps alla får en jätte bra kväll:) chiao chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mariusmarlene

Publicerad 2011-03-28 10:44:55

Great idea make it site. Thank you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela