misstyndero

Glad midsommar :)

Publicerad 2010-06-25 09:06:05 i Vardag,

Glad midsommar på er :)
Här i cypern eller mer på vårat hotel firar vi också midsommar :) SÅ idag eller nu håller de på att klä stången , och under dagen är de lekar och tävlingar :)
Och ikväll får vi midsommar bufe med massa "svensk" mat , så då får man passa på att klä upp sig lite granna :)
annars har denna evcka varit väldigt lugnt, mest en uppladdnings veckan sedan den förra. Skönt att bara ta allt som det kommer känner jag, det jag känner mest är tråkigt nu är att det är igen riktigt midsommar utan tjejorna och Tynderö . Men hoppas det ahr det sjukt kul ikväll och imorgon då vi brukar kila på holmöbrygga och fira lite till ;P

Det är inte så mycket bilder sedan veckan men några sedan i söndags blev det , när vi firade Jhons Divemaster :)



Nä hoppas verkligen alla får en kanon midsomamr , de kommer vi få..även om det helt inte känns som midsommar :P Ikväll blir de nog en lugn utgång sedan på ¨måndag ska vi ha våran egna lilla midsommar fest , några i personalen :) hade så underbart Hälsningar från cypern

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-25 12:27:26

Glad midsommar du underbara! Jag ser att livet leker för dig, det gör mig glad :) Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela