misstyndero

snart ...

Publicerad 2010-07-31 15:38:56 i Vardag,

Ja slutar om 40 min så skönt ..har mindre migrän och känenr mig allmänt negativ just nu ...¨'
Insett hur jäkla less jag är på folks tomma ord och bara blää..Varför är de så svårt att tala sanning och stå för det man säger ??! Någon som vet snälla berätta då.

Aja vissa Dagar kan inte vara guld och gröna skogar ...måste ju ah sina dåliga stunder för att uppskatta de dåliga.
Efter jobbet ska jag gå hem och tänka på det som varit bra här i veckan , de som fick mig att le lite extra :)

hopaps ni har en bättre dag än mig just nu

bjuder på en låt så inte hela inlägget blir negativt :p




chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela