misstyndero

Så bättre uppdatering :)

Publicerad 2010-02-27 18:46:46 i Vardag,

Jag går kvällen var jätte kul :) vi dansade pratade hade kanon kul , och hade 40+ efter oss haha sjukt kul ibland, till en viss gräns då någon försökte ta på någons privata delar lite väl mycket kanske ..hmm jaja den personen försvann ganska snabbt om man säger så :p bra gjort Emmy :D

här kommer lite bilder :)



Dagen på Birsta med maggie , som sagt jätte trevligt och jag hittade mitt jag vill ha objekt :P (A)



DAgens vill ah objekt




kavaj från veromoda :D


och så här är kvällen :)
Ska ner till Jennie på förfest sedan ut på stan :) fast komer tine dricka något idag :)
och så här ser jag ut idag :D





mörka jeans, halternecklinne, spettslinne över det och min korta kavaj sedan ett svart diadem i håret :)

hopaps ni får en bra kväll, så lägger jag upp bilde rpå mina väskor imorgon ;) chiao chiao

dagens party låt...







Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela