misstyndero

Infall...

Publicerad 2010-02-28 21:38:17 i Vardag,

Ja vad ska jag säga ...jag får konstiga infall ibland..som nyss ställde mig och bakade en sockerkaka klockan var ju bara 20 över 9 så varför inte?:P
Men det är så när tänker på mycket saker som jag vill bena igenom själv så bakar jag, många ev dem som bott med mig eller varit grannar vet detta mycket väl efter all fika som blivit :P

Men igår i alla fall blev det en jätte trevlig kväll, och blev påmind igen att Jennie är min förtsa kompis jag hade och kommer ihåg från det jag var liten :) Vist man hade kompisar då man inte kommer ihåg så mycket ifrån, men hon är en av de första man kommer ihåg :) Så bara att säga tack för en trevlig kväll och att detta får vi göra om :)

jag och Jennie i sommras :)



nä ska grubbla vidare i mina tankar...men i veckan blir det att hoppas jag får svar på jobb, sedan sjukgymnasten kanske få pejl på min rygg...och så klart träffa Jennie..funderar på att göra en spa kväll av det :D

Natti natti på er

kvällens låt


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-03-01 11:36:12

När kommer du ner hit igen dåå:( vi skulle ju kunna ha värsta moff dagen tillsammans! Kanske fika, shoppa och sen hem till mig o baka o se på film! Fett najs!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela