misstyndero

snart ett nytt år :)

Publicerad 2010-12-30 21:30:29 i Vardag,

Hej på er , nu är äntligen min 9 dagras vecka slut :D minförkylning är inte på topp men men .
Lite Mål för mitt 2011
*Gör klart en otrolig säsong här :)
*Inte jobba ihjäl mig .....lära mig själv att säga stopp utan få skuldkänslor
*Leva livet
*Börja röra på mig igen för att må rba slippa stress ångest
*Minska godis till endast 1 gång i veckan
*Måla mer
*sattsa på modell biten lite till
* Flytta och börja jobba i sthlm :) (flytta ihop med maria en sjukt bra vän )

Ja så ser de ut än så länge :D


bjuder på denna gammla bild :) men vi hörs imorgon :) kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2010-12-31 13:30:24

låter som bra planer :D gott nytt år gummman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela