misstyndero

Trying

Publicerad 2010-08-27 19:36:57 i Vardag,

Försöker att inte tänka så myckey utan att bara leva ...

JA det kan sammanfatta mig , jag är lite för bra att tänka på allt lite för mysket ibland ....eller väldigt ofta. Men jag förösker bättra mig det är de som är huvudsaken :P Ja sitter åter på taket igen , efter ha städat köket badrummet toaletten pluss mitt rum :) så nu är mitt rum mysigt igen , blir ju lite kaos då man ska bo allt för många i mitt lilla rum. Idag åkte gabbie som sagt hem , så nu är ja ensam ..kändes lite konstigt att komma hem till rummet och igen var där. Man vänjer sig allt för snabbt att ha folk omrking sig eller ha någon där. Tänkte ni skulle få se lite bilder på mitt rum för er som inte varit där :)



mitt rum från min lilla "balkong"

om man kikar ut från mitt rum mot lilla "balkongen"

 

min insperations vägg där hamnar dikter tankar ord ...osv :)


mina små stenar :) giller dem väldigt mycket :)

nä nu blir det filmmys nere i sängen ..kömmer kännas lite ensamt

kram på er

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: nettan

Publicerad 2010-08-27 22:32:50

pösspöss mitt hjärta vi ses om några timmar!!! vet att det inte är samma som dina vänner men ändå!

Postat av: issu

Publicerad 2010-08-27 22:43:04

fin blogg!

skriv gärna en fråga i min frågestund! :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela