misstyndero

välkommen till en onsdags kväll i hyttan och party låtar för kvällen

Publicerad 2009-09-23 16:55:12 i Vardag,

hej hopp varit ledig hela dagenb så skönt, imorgon får jag hemtentan att fixa.
men ikväll blir de fest måste passa på att njuta av livet lite :)
tyvär blir det inget uppsala i helgen blev lite saker som komi vägen , men goda nyheten att jag får gå på debutant middagen :D
 så de ska bli kanon kul näste vecka, annars är det en hel del i skolan ...förhoppningsvis kommer min dator funka imorgon de ska skicka ett nytt tangent bor till min bärbara dator.
så håll tummarna haha
just nu är jag hemma hos en kompis och kikar till lägenheten och passar på att koppla av lite.
inte så ofta man är ensam hemma :)
 

ikväll blir det min lila klänning


den känns bra tror jag eller så blir det min rosa :)


dagens partylåtar


video kvaliten är inte bra men låten




hoppas ni har en härlig kväll hemam skriver mer  här i veckan dags för förfest :D

chiao chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-23 19:57:11

Då får vi ta en vinkväll i helgen nu när du blir kvar! Ha så kul ikväll. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela