misstyndero

Min kära farfar (L)

Publicerad 2009-09-28 14:27:04 i Vardag,

ledsen för den dåliga uppdatering , och att det inte blir bättre idag.
detta inlägg kommer vara helt till min kära farfar som gick bort för 9 år sedan idag (L)
han kommer alltid finnas i mina tankar och mitt hjärta, en stor del i mitt liv som försvann allt för tidigt.
Det är bra många år sedan , men att förlora ens bästa vän som han var för mig kommer alltid att kännas.

Jag drömmer jag är åter frisk och stark
jag drömmer jag åter vandrar i skog och mark
låt mig aldrig vakna ur en dröm så skön / för dig och ingen annan





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Resten av helgen

annars har helgen varit jätte bra , var inne i örebro på lördag med annica,markus och adam :)
hittade en vit och svart randig klänning på hm så snygg även en väska och lite underkläder.
det var en riktigt trevlig dag, på kvällen tyog jag ett glas vin och såg på en film och bara myste.
nu i veckan är det fullt upp med skolan osv. sen på torsdag är det debutant middag :D så ska jag få ha min underbara svarta klänning på mig igen :)

hade den på vinterfesten med


men ska föröska skriva något mer i veckan också...

just ja, jag har börjat måla igen :)... det finns inge bättre än de mitt lilla ställe där jag finner frid från allt och mina tankar försvinner.

men ni får hade det så trevligt så ser jag till att uppdatera nå mer i veckan :)

chiao chiao

Allt för dig farfar (L)

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela