misstyndero

tröttt...

Publicerad 2009-10-16 16:30:45 i Vardag,

hej hopp sorry att jag blivit så dålig på att skriva men är jätte trött och har saker gämt att göra...det är bara så mycket med skolan och allt...
så ber om ursäkt...hoppas jag kommer igång nästa vecka då allt är lite lugnare:)
hoppas jag får ett tangentbord också....inget vill gå min väg med datorn...:P
min rygg är inge bra igen men annars rullar allt på i full fart...
men hoppas allt är bra med er , förösker skriva i veckan igen

chioa chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela