misstyndero

hej från hyttan

Publicerad 2009-10-23 13:29:12 i Vardag,

hej hopp ja vad ska man säga en full vecka med allt och inget.
denna vecka har varit en bergodalbana hitills...men de är så det är :P
är glad för alla mina kära vänner jag har här och runt omrking mig...även de som finns på långa vägar uppe i sundsvall.
vi sitter nu ett härligt gäng och fixar med vårat underbara project, detta lär ta större delen av tiden idag .
annars blir de nog ev middag med annica ikväll och en prommis.

resten av helgen bli jobb och fest weii :D
fick reda på att jag ev får besök nästa vecka det ska bli jätte kul, får se om denna person tycker det är lika roligt att besöka denna håla ... en ny upplevelse i alla fall.
jaja dags att återgå till arbete....

just ja nu är min fotografering inbokad den 20 nov , och vi har även fått tag på en smyckes handel som vi ska få låna smycken av. Så kan nog inte längta mer till detta.

har även bestämt att jag ska vara med och jobba på nobels efter fest som vi har stor del i här från grythyttan.

men hade så bra så skriver jag någon rad här till nästa vecka igen chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela