misstyndero

trötter

Publicerad 2009-11-28 22:21:46 i Vardag,

ja nu är jag seg och trött kan jag lova..varit hemma några timmer nu men de bär av till sängs snart ...
 :)

Imorgon blir det jobb mellan 8.30-13.30 sen en sväng på julmarknaden , sen hem möta gabbie och ev annica sen en sväng med dom på julmarknaden :)
kommer bli så mysigt det som saknas är snö bara ...men men man kan inte få allt ;)

Just ja bilderna som jag tog till Silvermasken komemr visas imorgon i hennes skylltfönster så jag är överlycklig :D
Efter vi gått på marknaden ska vi hem till Gabbie och fika saffranskaka och glögg :) mys pys
sen blir det nog sova ett tag för mig innan jag ska upp på volleybollen vid 19.00, sen efter volleybollen blir de hem se på tv sova..... kommer vara smått död känner jag.

men nu ska jag se klart på tv sen sova för att orka me dimorgon :)
så natti natti chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela