misstyndero

Hello 27/11

Publicerad 2009-11-27 18:35:21 i Vardag,

hej hopp denna dag började inte helt som jag ville....migrän igen så less på de nu ......som tur försvann den med lite alvedon vatten och sängliggandes i några timmar.
sen i efter middag kom annica förbi med yatzy som jag är nu hund vakt åt :) mysisen
mina kläder från gina kom med, de var kort varsel....skcikade in beställning igår innan 2 fick dem idag :D det gillar vi så ett stort pluss för ginatricot :D

kläderna satt perfa så ska la föröska använda dem inom kort tror jag :)


annars är de lugnt sitter med en tidsaxel nu för att hinna klart med projektet som vi arbetar på :)


En sak som jag är sjukt less över nu är folk som inte diskar eller ta bort saker efter sig innan de åker bort en helg...F*N .....skärpning någon gång tack ......det finns ingen som tar upp efter dig här...
så nu till veckan börjar vi med städ uppgifter......Jag och dessi kommer börja ta köket och hallen och någon annan får ta badrummet och botten våning....detta ska städas minimum 1 gång i veckan....
sen all disk som står mer än 2 dagar åker in på rummen......
orakar inte mer.....inge roligt då man känner att man inte kan äta hemma för att de inte är städat så nu blir det ändring :)

så allt är bara lugnt egentligen :)

hoppas mitt lilla tipps tidigare idag hjälpte :) har ni några mer frågor bara att fråga på :)

dags att göra middag och öppna en flaska vin , skriver något mer imorgon trevlig helg tills vidare :)

chiao chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela