misstyndero

my life

Publicerad 2009-03-31 17:25:29 i Vardag,

mitt liv :) ja vad ska man säga :) allt flyter på:) snart är jag ensam en vecka :) så de finns fortfarande plats att komma ner hit för den som vill=)  men men musiken som går igenom mina högtalare nu är :)  skriver igen sen :)

Favorit låtar just nu:

Justin Nozuka - After Tonight


Switchfoot - I Dare You To Move


Chriss Cornell- A part of me


Rhianna- live your life


Kings of leon - Use somebody


Gavin DeGraw- more than Anyone


train- caling all angels


couting crows- round her


                                                                       I Dare you to move ;)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela