misstyndero

hej igen

Publicerad 2009-03-30 21:17:50 i Vardag,

hej hej :) äntlugen börjar alla min kära vänner sammlas i sundsvall:) nu är de bara ja som ska upp dit med :) några fråga om ja inte ville åka upp till påsk men ja vet inte ...ska kika på tåg tider så får ja se,,,,kanske kan sova hos nån av dem :) men men älskar fortfarande mina nya kläder mina nya skor kommer om 2 dagar :D weeii :)  men men i alal fall saknar mina små kära vänner :) ni är allt för mig :) 
min tattuering ha rläkt helt nu så de e skönt :) sen har jag hittat en ny favorit artist elelr en av mina nya :) Justin Nozuka :)  sjukt underbar :) men men tilla alla mina vänner miss you :)
här r de storm lite läskigt att vara ensam ...om ja ska vara ärlig ...
chiao


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela