misstyndero

La Tynderö:)

Publicerad 2009-06-28 00:59:42 i Vardag,

hej hopp:) igår var de fest på Holmö brygga :P med detta innebar de massa dans och lite olika drycker ;) så sjukt kul :P och vilket drag ni som inte var där missade nått :P sen bar de av ut till bastuflotten där vi var först :P ....men vi åkte först med kände lite fel sällskap är ett tag ...så en underbar vän skjussade hem oss med båten :)
sen skulle ja och min kusin åka packmoppe hem ...skrattade större delan av tiden hade ni med gjort om ni sett oss :P
men ja kanske har ett till jobb på g :) lite mer extra i sommaren så håller tummarna :)

idag hade ja jour på jobbet...som tur fick ja komma in och jobba de  var en hel del idag :) vi var nog alla lite små förvirrade på slutet ;)

annars har de inte hänt mycket :) skulle så gräna vilja åka och rida ...måste fixa de nått nu fram över ...skulle vilja se på bio med....sen gärna fota igen :) men men nått ska ja la hinna med :P
nästa vecka jobbar ja alla dagar förutom torsdag :) weii men de kommer vara fullt upp:)
nu ska ja nog slå på en film :)  chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: susan

Publicerad 2009-06-30 10:33:42

Tack för du röstat på mig hos febb :)

Jag vann ju veckans blogg där, <3



Länkning fick du.

ha det bääst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela