misstyndero

kroppsideal

Publicerad 2009-07-30 20:57:15 i Vardag,

läste en sak som ja tycker är kanon idag i Amelia , att Vouge vägrar size zero "chefredaktören för brittiska Vouge skrev ett argt brev till Karl Lagerfeld,john Galliano, Donatella versace och andra designers, där hon krävde större kläder- tidningens modeller ryms nämligen inte längre i modeskaparnas kläd size zero kreationer! "

jag måste säga att ja hoppas att de stämmer , för de är nått ja bryr mig välldigt mycket om ....alla ska få vara den storleken man vill så länge man mår bra av de och de inte är för att några andra anser att de är bättre .
ja tycker också så länge kroppen mår bra och du har en bra hällsa , jag vet hur de är att behöva tänka på sin vikt gämt osv. Men de dagar man ser nån modell som ser bra ut och är lite mer kurvig ...då mår ja också bra :)
de är även skönt med de fotogarfer jag fotat med ...de har velat fota mig för att de tycker ja har en utstrålning ..och har lite kurvor och inte att ja skulle ha varit storlek zero....
en fotograf som jag jobbat med vill föröska få ut "normala" modeller i större utsträckning och de tycker ja är kanon.
samtidigt som jag har vänenr som är jätte smala men de kan inte gå upp i vikt...men de är inte så de har bantat eller så ner till den vikten utan korppen deras är bara byggd så, och de tycker de är jobbigt att de är så smala.
fast de inte är nått de kan rå för, så de finns sidor med allt.

men att banta ner sig till en storlek som är som ett barns...är inte rätt tycker ja.....har vänner som varit i det hela och vänner som har nära och kära som varit med om de. och de tar på alla personer inte bara de som "bantar" på de viset utan familj och vänner.
så de ja vill säga skäms inte om du har former likadant om du inte har de ...detta låter som en klycsha men alla är vi vackra som dom vi är ...
 och var rädd om dig


hittade inte den riktiga videon

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-08-03 23:53:34

håller me bara för att man är smal behöver man inte må bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela