misstyndero

från hörnan i hyttan

Publicerad 2009-01-27 23:24:09 i Vardag,

ja på otorligt mycket bättre humör:P haha hoppas ingen tog illa vid sig av mitt förra inlägg, men var så less:)
jaja inte hänt så mycket, annars så plugg... volleyboll, ledig imorgon
ja inte mycket som sagt :) men har målat en underbar tavla idag :)  mitt msn bråkar idag :P  inget nytt
imorgon som sagt ledig , ska massera lite sen träning.
på fredag ska vi till gästis igen och se på carl jan i lets dance :P kanske har fotografering i veckan också om vi nu får låna baren på gästis.

ja har börjat fundera om ja ska skriva en dikt blogg, har så många dikter och vill dela av mig av dem . inte bara nya utan gammla med. jag tror att folk skulle kunna känna igen sig i dikterna, sen kanske hjälpa vissa.
men skulle vilja trycka ut en bok med dem, men de känns för långt borta så....humm får se hur ja gör, men men ska sova nu ladda inför imorgon.

Chiao


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela