misstyndero

Ikväll är det fest :D

Publicerad 2009-12-25 14:29:28 i Vardag,

WEii ikväll festar hela gammla gänget med tjejor förutom cicci.... komemr sakna hennes upptåg haha :P
En underbar Julafton med allt jag önskat, så är sjukt nöjd kunde fått hälften av allt jag fick skulle ändå varit nöjd.
så nu blir det enr att köpa mat...sen börja fixa och sen till sara och köra igång :D försöker lägga upp bilder senare i veckan på allt :)
nä nu ska jag höja musiken och fortsätta :) hoppas alla får en bra kväll party !! :D
Här kommer vi sundsvall ;)
chiao chiao


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela