misstyndero

hej hopp :) Sundsvall till Stockholm

Publicerad 2009-12-27 18:33:01 i Vardag,

Hej veckan som jag har varit i sundsvall har varit jätte bra , shoppningen blev kanon :) hittade ganska mycket på¨rean, lägger upp bilder såfort jag har tid :)
Men imorgon bär det av till Stockholm och arbetsintervju sedan ut till landet. Ska bli så kul med allt att träffa Alex och Gabbie igen :)

Nu har jag och mamma ätit en jätte god middag och slagit oss ner framför tvn , och här lär vi ligga resten av kvällen :P
Lite nervös inför arbetsintervjun imorgon...min första och får se hur det går men bara att hålla tummarna, även om jag inte får jobbet så har jag i alla fall fått komma på intervju :D

nä nu ska jag slappa lite i alla fall :) chiao chiao


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela