misstyndero

God morgon :P

Publicerad 2009-08-28 11:00:41 i Vardag,

hej hopp:)
idag börjar nollningen här heheh de blir grillning ikväll nere vid guldkusten , bara för att alla ska lära känna varandra lite.
sen även att ha något att göra nu innan skolan börjar, så de inte är någon som blir sittandes helt själv :)
men i alla fall nu ska jag väg till ica och handla inför lunchen det är jag som har ansvar för den idag :)
kommer bli kyckling filer fyllda med fetaost och soltorkade tomater , och till de en sallad tänkte jag :)
hoppas ni får en bra dag

dagens låt
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela