misstyndero

jaha framtiden var??? Stockholm eller sundsvall, vemdalen??

Publicerad 2008-09-25 22:10:37 i Vardag,

Jaha vet att de är ett tag kvar men just nu flyger tankarna emot vad händer efter detta ??
ag vill till sthlm men vet att ja måste stå i bostadskö längre för att ha större chans ...så då är ett alternativ åka hem jobba tills de blir säsongs arbete i storhogna på spa föröska komma in dit ...bo i stugen ev måsta ha bil då.... elelr jobba kvar i sundsvall 1 år eller mer ...åka upp till storhogna sen .....eller ner till sthlm..

ja vet inte längre eller jo ja vet att jag ska jobba inomm spa i sthlm innan ja är 25 har ja sagt ...annars är ja rädd att fastna i sundsvall......


men men hur de än blir så ska ja inte bo hemma kommer nog inte att palla de , har kommit så långt i mitt liv att ja vill ha mitt egna ....vist i några månader kan ja tänka mig ...men ska ja bo i sundsvall i 1 år eller mer ...så blir de nog inte att ja bor hemma....
mer att ja måste ha mitt utrymme jajaj får se får se just nu ska ja nog blir frisk i ryggen och ta mig igenom skolan :)¨

så skriv gärna va ni tycker ja ska göra :)

Chiao
(ja står i kö nu i sthlm , men har inte stått så länge så tror ja behöver stå längre)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-27 20:17:58

jag tror du kommer hamna i sthlm ;) står du i kö nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela