misstyndero

förlåt allihopa

Publicerad 2008-09-23 12:04:59 i Vardag,

ja måste be om ursäkt att de har varit så dålig uppdatering.....men mittt internett krånglar med mig :P
jajaj hur de än är ...så har nollningen vairt jätte rolig undebara fadderbarn kommer allltid finnas kvar för mig. även om de inte är de längre :) men men vi har sagt att vi ska fortsätta att hitta på saker :) de förta lär bli våran överaskning :) ja annars så rullar skolan på..mycket med de kinesiska nu men men ...pm case och allt....tills denna vecka då ja upptäckte att en ung person också kan få rygg skott...inget ja kan rekomendera ...de flesta tänker nu troligen är att ja inte tar hand om min rygg osv ...men då säger ja ...ja älskar att träna och ja strechar efteråt ....sen går ja en en spa linje så vi masserar varnandra ofta ...så min  uteslutning börjar bli de ggr ja flygit av hästar och troligen fått nån skada på koterna eller så...så nu måste ja gå till en läkare och kika upp de ..himmlar..

sen de andra som ja bor med håller på att bli förkylda eller är de...så va ska man säga vi är ett sjuk hem här nu :P haha
men men nu klrara ja inte av att skriva längre min rygg tar död på mig

Chiao  några av mina nya modellbilder sen i fredags finn mer på modellbilder.se


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-25 12:17:18

Fina bilder <3 =)

Postat av: ellie

Publicerad 2008-10-08 15:52:54

fin du är lina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela