misstyndero

hej hopp även lite om sundsvall

Publicerad 2008-11-24 13:25:05 i Vardag,

Jag vet att ja måste bliu bättre på detta :p men men min tid då ja var i sundsvall var underbar :D var sjukt kul att träffa tjejorna igen :)  va ska ja säga saknar dem alltid men trivs här nere :) men de var kul att komma hem träffa dem äta middag, allt var som vanligt ...som sagt de skulle bara blivit middag ....men som vanligt kom nån med ideen vi går ut ...och ja hakade på och drog med de flesta ut :P hahah sjukt kul kväll med sing star och olerys....kvällen slutade 4 på morgonen då ja la mig i min säng och hade lite ångest över att ja skulle upp klockan 7 ...hu mmm  ja va ska man säga ....de var totalt värt de :) roligaste studen på länge i sundsvall :D

åt middag med pappa min även mamma mormor och morfar :) firade kussen min också....
men som sagt att träffa tjejorna är alltid en höjd punkt
sen kom ja hem hit allt flöt på som vanligt laddar inför middag på onsdag skriver pm och vi har hund nu eller tessan har :P

min dator har fått nå spel nu ...men kommer bilder så fort ja kan slänga upp dem :D


chiao

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela